Tuesday, February 7, 2012

Beanie Plex

Hellloooo.... how r u readers? ok, i have one short story to share with u here... last weekend, i wanna spent some quality time with my loved one since my sister dah blk kg n tinggalkan aku kat subang hehehe...

i told my cinta i wanna watch movie n this time i wanna try the new beanie plex @ sunway pyramid... he was not that excited bout the idea ( sbb masa nak beli tiket tu dia kena bratur panjang! ) at last we got the 1120pm ticket for the movie contraband.. yeay!!!!



-
ok... beanie plex! what is beanie plex... drpd nama dia je kita dah tau dah ni mesti ada kena mengena dgn bean cushion... yup, klu gold class movie kita duduk kat seat yg bole baring2 tu.. beanie plex tu kita duduk dkt seat bean cushion.. seat dia mmg buat utk couple.. so duduk mmg dua2.. (hmm lg senang nak buat maksiat laa nmpknya) dpt gmbrkan x? ok jap post pic dulu..



alamak, sorry for the bad quality pic.. my b segan nak amik gmbr! tp camnila.. haa leh gmbr kan x??

keseluruhannya.... sumthing new to try.. harga tiket cuma rm19/pax so sgt2 reasonable.. wpun dia xsediakn selimut n bantal like a gold class movie but ia agk selesa n we got the privacy n our own Space.. cool huh?? for the place i'll give 4/5 stars.. for the movie i'll give 3 1/2 stars.... weeee....

this is my happy face before the movie...


and this is my face n the empty sunway pyramid after the movie..



.... hehehe.. will stop here first.. do waif for my next entree...

Posted using BlogPress from my iPhone

No comments: