Thursday, February 2, 2012

woot woot....


Hello!!!! its been a year... again! year by year.. awal tahun saja i'll open my blog n write this sentence... n xsamapai separuh tahun .. senyap je dari page blog aku ni?? agak2 kenapala tu semua terjadi ya?? nak kata xde benda nak share.. i have a lot of things to share!! i mean alots!!!!! nak kata xde internet... i have unifi at home and i do have internet connection wherever i go... so kemudahan internet bukanlah masalahnya... aku juga rasa aku punya banyak masa... yg dihabiskan utk bershopping, mengupdate facebook dan twitter dan juga menonton cerita korea.. Haaa cerita korea... ok yg tu nnt aku post dalm entry yg lain ya... apapun entry pertama di tahun 2012 ni.. sepatutnya menjadi entry pengenalan n comeback entry.. dan aku akan pastikan diri aku ni lebih komited utk menulis dan berkongsi apa sahaja yg terlintas utk tahun ni.. kita tunggu dan lihat saja ya.... ;)

rasanya dah agak terlambat utk mengucapkan selamat tahun baru... so selamat bulan februari la dari aku untuk semua yg setia membaca...

wait for my next entry ya...

No comments: