Thursday, February 9, 2012

birthday shoutout!!

i owe a few bday shoutouts... ok lets start! Happy Birthday to Shahrul Shair...


he is my student's brother but we are so close to each other.. n he called me Kak Long! i even called his mum.. mummy! a very helpful person.. slalu je teman bila aku perlukan bodyguard... rumah dia xjauh dr rumah aku.. now, dia dah kerja kat cheras so dah agk lama xjumpa dia... kinda miss him... apapun 5/2 genap usia shahrul 25 thn!! have a blast bro!! kak long akn selalu doakan smoga shahrul berjaya dalam hidup.. amin...

ok, next : for my little boyfie Amsyar Daniel who turns 3 on 7/2.... he's my Nephew... cepat betul dia membesar.. dan dia membesar bagai johan!!


last long week ada 3 event in a row maulidurrasul, chap goh mei & thaipusam... so one malaysia.. but bcoz of that i ve got the chance to go back to my hometown.. n memandangkan ani blum sambut lg bday with my family kitorg decide utk buat bday celebration utk 4 org family member terus!!!



My birthday : 26/1/1979 (33)
veen (sis in law) : 28/1/1981 (31)
Amsyar : 7/2/2009 (3)
atie (my sis) : 27/2/1983 (29)

So happy birthday to us... semoga diberkati Allah selalu... amin....




next bday shoutout is for my darling schoolmate : Fara Haslin Khalid... her bday arini 9/2 happy birthday beb! smoga cepat dapat jodoh n mmg aku trgelak bila tau cerita kau yg nak patah blk kl sebab tetiba blk kg ada khemah depan umah... hahaha lawakla babe but really aku doakan kau bertemu jodoh yg baik2 dgn segera.... stay cute as always!! mmmuuaahhh

okla sekian saja entry birthday shoutouts kali ni.. kalau ada yg trtinggal ampun ya!! till next time!

Posted using BlogPress from my iPhone

2 comments:

fara[the]bugbuster said...

ok aku google nama aku jumpa ni hahah! thanks for the wish dear

Cikgu Mama said...

nasib baik ko google nama kau kan?